Sunday, May 31, 2009

Unde e soarele?

Azi a fost altă zi noroasă şi spun altă,pentru că San Diego,unde eu locuiesc acum,este renumit pentru clima plăcută,vremea însorită.Norii au fost atît de jos in ultimele două zile,încît a şpreiat cu apă,mai ales seara.Uite cum m-am apucat de scris.Norocul meu este fiul meu,Martin,căruia îi place sa stea cu mine.Nu-mi fac iluzii,eu am "video games" şi el este un mare amator de aceste jocuri,dar astă seara am făcut o plimbare,prin cartier,împreună si ne-am simţit foarte bine,discutînd,amîndoi.

2 comments:

  1. De cînd nu ai mai scris nici nu mai stai în San Diego!!!Cîte erau de spus!

    ReplyDelete
  2. Strange "water hack" burns 2lbs overnight

    Well over 160 thousand men and women are hacking their diet with a simple and SECRET "liquid hack" to lose 2 lbs each and every night as they sleep.

    It is simple and it works on anybody.

    This is how to do it yourself:

    1) Take a glass and fill it with water half the way

    2) And now follow this awesome hack

    and you'll become 2 lbs skinnier the very next day!

    ReplyDelete